11.6.11

Pikakuulumisia

Hui, kävinpäs tsekkailemassa taas lemppariblogieni uusia postauksia blogilistani kautta ja huomasin "järkytyksekseni" että viimeisin OMA julkaisuni on ollut 30.5 ! Härrekyyd, minä, joka intohimoisesti nautin kirjoittamisesta olen pitänyt näppini erossa näppäimistöstä parikin viikkoa ! En suinkaan ole ollut sairaana (jos nyt allergista (?) nuhaa ei lasketa), enkä muutenkaan mitenkään kuoleman kierissä (helteistä huolimatta), vaan olen ollut töissä. Joo, minä. Ihminen, jonka piti nauttia viimoisesta hoitovapaa-kesästä.

Aloitin maanantaina kotihoidossa ja viime yön vietinkin sairaalalla yövuorossa. Aikas hullua, varsinkin, kun juuri tällä viikolla on olleet ne kovimmat helteet - ja meikä painaa non-stop töissä ! Eipä silti sovi valittaa, sillä oon kyllä päässyt mitä ihanimpiin työympäristöihin ja kotihoidossa sai todella nauttia ulkoilmoista. Sairaalakin oli (todellakin) positiivinen yllätys, sillä olin AINA kuvitellut, että sairaalat ei vaan oo mun juttu. Kummasti mielipiteetkin kaatuvat, kun avaa mielensä ja heittäytyy rohkeasti mukaan ! Ehkäpä tästä sairaalakeikasta saa vähän motivaatiotakin syksyllä alkaville opiskeluille...?

Heinäkuun alkuun ois siis tarkotus olla töissä ja sit ehkäpä vaihtaa vallan vapaalle (?). Tytär A:han aloittaakin jo päiväkodin elokuun lopussa, joten yhteinen loppukesä on enemmän kuin tervetullut. Keskiviikkona kävästiinkin mun töiden jälkeen Tampereen suunnassa päiväkodin avoimilla ovilla ja tosi mukavalta vaikutti kyllä ! Odotukset täyttyivät ja huomattiinpa yllätykseksemme, että ryhmään tulee jo "vanhoja" tuttujakin kerhosta. :)

Tänään oiskin luvassa J:n ja tän mamman yhteinen lapsivapaa-ilta, kun tytär A suuntasi mummulaan. Mennäänpä kai ravintolaan syömään ja sitten tää mamma saakin suunnata taas yövuoroon. Huh huh, mitenköhän sitä jaksaa taas valvoa ?

Aurinkoista kesäkuuta kaikille,
Amanda !

2 kommenttia:

  1. Tervetuloa takaisin blogimaailmaan! Se on kyllä totta, että työssäkäyvänä ei oikein ehdi blogia hoitamaan. Lomaa tässä odotellaan - nytkin on ollut niin ihanaa kun on saanut olla perheen kanssa koko päivän ja vielä huomenna samaa herkkua. Mutta tosiaan, loma koittaa jo kolmen viikosta päästä ja tässä välissä on vielä Juhannuskin, joka katkaisee mukavasti yhden viikon.

    VastaaPoista
  2. -kiitos ! kummasti aika on kyllä mennyt työlle ja perheelle ja blogimaailma on vaan jäänyt totaalisen ajanpuutteen vuoksi `:D ihana, ihana kesäloma ! onko teillä jo jotain lomasuunnitelmia ? :)

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi!