22.9.11

Hyvät, pahat, idiootit

Ja näitä riittää.

Ja tietenkin tänään, kun olin ajamassa autoa kaupan pihan parkkiin, hyökkäsi joku mahtava törttö autoni takaa ja veti juurikin siihen parkkiin mihin olin menossa. Mainittakoot, että olin parkin vieressä, odotin, että edellinen auto lähtee pois, olin jo lähdössä liikkeelle parkkiin ja enkä ollut mitenkään liikenteen tukkeena, kun tämä mahtava ystävämme päätti yllättää minut.

Voin kertoa, että PIKKASEN hakkasin tööttiä siinä kohtaan. Olipa myöskin onni, että olin yksin liikenteessä, ei ollut meinaan mitenkään lasten korville sopivaa kielenkäyttöä sillä hetkellä !

Ja sitten paras: en päässyt edes haukkumaan tätä loistavaa kuskia, vaan hän lähti JUOSTEN kavereidensa luo ärrälle ja siitä he lähtivät nopsaan toisella autolla pois. VOI HYVÄÄ PÄIVÄÄ!

Joten, jos sinä tunnistat itsesi tästä testistä (mahtava autoilija): haistappa vaikka paska.

Kiitos.

Joo, Amanda

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi!