21.3.11

Viikonloppu-juttuja !

Lauantai-illan asu !

Hmm, miks mun runosuoni ei nyt kuki yhtään, kun KERRANKIN ois aikaa kirjottaa menneiden päivien tapahtumista ? Johtunee kaiketi tästä mahtavasta väsymyksestä, joka lienee sekin viikonlopun tepposia ?

Viikonloppuna oltiin siis isä J:n kanssa ihan kaksisteen kotona, kun tytär A pääsi Poriin mummilan hoiviin ! Lauantaina "juhlittiinkin" sitten isä J:n nimipäivää suuntaamalla nokkamme kohti Tampereen tomaatteja - tomaatteja tomaatteja kiertueelle. JA VOIN KERTOA ET OLI HUIPPU SHOW! Oli kyllä niin huippu, että nää vanhukset lähti vielä ihan fiiliksissä yhdessä katsastamaan Tampereen yöelämääkin, oikeen Armakseen asti (missä en ookkaa koskaan vielä käyny, mut tykkäsin kovasti!). Sain ihan uuden ystävänki tältä suunnalta, et ei ois voinu kivempaa enää ollakkaa ! Kaikenkaikkiaan ihan huippu ilta !

Kotiintulomatkalla meitä sitten viihdyttikin kaksi oikeenkin ÄRSYTTÄVÄÄ junttia, joista ei tosiaan meinnut päästä MILLÄÄN eroon. Huh mitä menoa.

Hihii, sunnuntaina saatiikin tytär A kotiin ja voi sitä riemua ! Tais olla kaikilla yhtä kova ikävä ! <3 On se kulta vaan niiin super-ihana <3

Viikonloppu meni taas super-nopsaa, mut ei pidä masentua - ens viikonloppuna suunnataan koko perheen voimin kohti Stokista! Can't wait !! <3

Amanda !

6 kommenttia:

  1. aah kuulostaa niin kivalta viikonlopulta! minä täällä jo odotankin <3

    VastaaPoista
  2. et tie kui paljo MÄÄ odotan !! <3 IHANAA !

    VastaaPoista
  3. voi kun oot ollu kauniina! :)
    -kaisa-

    VastaaPoista
  4. oi tosi kiva toi kaulakoru ! ps. oon myös vähän jäänyt tähän koukkuun :)
    -henu

    VastaaPoista
  5. haha, sain kyseisenä iltanaki positiivist palautet tost korusta, vaikka mietin tosi kauan laitanko sitä vai en : D Yleisesti ottaen muutenki oon käyttänyt tota ehkä 3 kertaa ja omistanut 2 vuotta ? : DD

    Hihii, oon ylpein ku joku on koukussa mun blogiin ! :D

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi!